Jeżeli chcesz przenieść komórki w inne miejsce tabeli, do innej tabeli lub poza tabelę, do obszaru roboczego, zaznacz komórkę lub zakres sąsiednich komórek i przeciągnij zaznaczenie za obramowanie (wskaźnik zmieni się w biały krzyżyk), aż zaznaczone zostaną komórki docelowe. Wartości w komórkach docelowych zostaną zastąpione, natomiast wartości w oryginalnych komórkach znikną.
Jeżeli chcesz skopiować komórki w inne miejsce tej samej tabeli, do innej tabeli lub w inne miejsce obszaru roboczego, zaznacz je i przeciągnij, trzymając wciśnięty klawisz Opcja. Wartości w komórkach docelowych zostaną zastąpione, natomiast wartości w oryginalnych komórkach nie ulegną zmianie..
Komórki można także kopiować zaznaczając je, wybierając Edycja > Kopiuj, następnie zaznaczając komórki docelowe i wybierając Edycja > Wklej.
Istnieje również możliwość wklejania zawartości komórki do wielu innych komórek, które nie muszą znajdować się obok kopiowanej komórki ani obok siebie. W tym celu po skopiowaniu komórki zaznacz komórki docelowe i wybierz Edycja > Wklej. Zawartość komórki zostanie skopiowana do wszystkich zaznaczonych komórek docelowych, w tej samej lub innej tabeli, zastępując ich oryginalną zawartość.
Jeżeli chcesz wstawić kopiowane komórki bez zastępowania zawartości komórek docelowych, wybierz po zaznaczeniu tych komórek Wstaw > „Skopiowane kolumny” lub Wstaw > „Skopiowane wiersze”.
Gdy zawartość komórki zostanie wklejona do innej komórki, wraz z nią wklejone zostaną wszelkie ewentualne komentarze.
Usunięcie zawartości komórki powoduje również usunięcie przypisanych do niej komentarzy.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak kopiować i przenosić całe wiersze i kolumny za pomocą kart odwołań, zobacz Zmiana ułożenia wierszy i kolumn.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobach powielania lub przenoszenia komórki zawierającej formułę, zobacz Kopiowanie lub przenoszenie formuł i obliczonych przez nie wartości.