Przed drukiem można użyć widoku wydruku, aby rozłożyć obiekty arkusza na poszczególne strony. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w rozdziale Dzielenie arkusza na strony.
Wybierz Plik > Drukuj.
Rozwiń menu „Drukarka” i wybierz z niego drukarkę, na której ma być wydrukowany dokument.
Wpisz w polu „Kopie” liczbę kopii, które chcesz wydrukować. Następnie zaznacz „Posortowane”, aby kolejna kopia drukowana była po zakończeniu drukowania pierwszej. Jeżeli chcesz wydrukować wszystkie kopie jednej strony, potem wszystkie kopie następnej i tak dalej, pozostaw „Posortowane” niezaznaczone.
Wskaż, które arkusze chcesz wydrukować:
Jeżeli chcesz wydrukować listę wszystkich formuł użytych w arkuszu, zaznacz „Dołącz listę wszystkich formuł do dokumentu”.
Kliknij w „Drukuj”.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o dodatkowych ustawieniach związanych z wydrukiem, kliknij w przycisk pomocy, znajdujący się w oknie drukowania.