Przed drukiem można użyć widoku wydruku, aby rozłożyć obiekty arkusza na poszczególne strony. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w rozdziale Dzielenie arkusza na strony.

Jak wydrukować arkusz?
  1. Wybierz Plik > Drukuj.

  2. Rozwiń menu „Drukarka” i wybierz z niego drukarkę, na której ma być wydrukowany dokument.

  3. Wpisz w polu „Kopie” liczbę kopii, które chcesz wydrukować. Następnie zaznacz „Posortowane”, aby kolejna kopia drukowana była po zakończeniu drukowania pierwszej. Jeżeli chcesz wydrukować wszystkie kopie jednej strony, potem wszystkie kopie następnej i tak dalej, pozostaw „Posortowane” niezaznaczone.

  4. Wskaż, które arkusze chcesz wydrukować:

    • Wszystkie arkusze:  
      Drukuje wszystkie arkusze dokumentu.
    • Bieżący arkusz:  
      Drukuje tylko ten arkusz, który był zaznaczony podczas otwierania okna druku.
  5. Jeżeli chcesz wydrukować listę wszystkich formuł użytych w arkuszu, zaznacz „Dołącz listę wszystkich formuł do dokumentu”.

  6. Kliknij w „Drukuj”.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o dodatkowych ustawieniach związanych z wydrukiem, kliknij w przycisk pomocy, znajdujący się w oknie drukowania.