Podczas każdego zachowywania arkusza, program może automatycznie zachować jego kopię bez ostatnio dokonanych zmian. Dzięki temu można łatwo powrócić do poprzedniej wersji arkusza, jeżeli dokonane zmiany okażą się być niepotrzebne.

Oto sposoby wykonania kopii zapasowej:
  • Jeżeli chcesz, aby kopia zapasowa wykonywana była automatycznie, wybierz Numbers > Preferencje, kliknij w „Ogólne”, po czym zaznacz „Zachowując archiwizuj poprzednią wersję”.

    Gdy następnym razem zachowasz arkusz, automatycznie zostanie utworzona jego kopia, w tym samym miejscu, co oryginał, o nazwie rozpoczynającej się od „Kopia zapasowa”. Kopia zapasowa obejmuje tylko jedną, ostatnio zachowaną wersję dokumentu. Za każdym razem, gdy zachowasz arkusz, poprzednia kopia zapasowa zostanie zastąpiona nową.

  • Jeżeli po dokonaniu niezachowanych zmian chcesz przywrócić ostatnio zachowaną wersję dokumentu, wybierz Plik > Przywróć do zachowanego. Spowoduje to cofnięcie wszelkich zmian w otwartym arkuszu.